Özbalta ile yola devam...

ABONE OL

Erzurumspor Yönetimi, Teknik Direktör Serkan Özbalta ile resmî sözleşme imzalayarak, Süper Lig'de Özbalta ile yürüneceğini resmileştirdi.

Yapılan resmi açıklama şöyle :
" Kulübümüz, 2025-2026 sezonunda takımımızı Trendyol 1. Lig’de şampiyonluğa taşıyarak Süper Lig’e yükselme başarısı gösteren Teknik Direktörümüz Serkan Özbalta ile 1 yıllık resmî sözleşme imzaladı.
Erzurumspor Tesisleri’nde Kulüp Başkanımız Ahmet Dal ile bir araya gelen hocamız, gerçekleştirilen görüşmenin ardından kendisini yeniden mavi-beyazlı renklere bağlayan sözleşmeye imza attı.
2026-2027 sezonu hazırlıklarına 29 Haziran tarihinde tesislerimizde başlayacak ekibimizde çalışmalar tüm hızıyla sürerken, camiamıza büyük bir gurur yaşatan Teknik Direktörümüz Serkan Özbalta ile yeni sezonda da yolumuza birlikte devam edecek olmanın mutluluğunu yaşıyoruz.
Rekorlarla taçlanan şampiyonluk sezonunun ardından, 2026-2027 Trendyol Süper Lig sezonunda hocamıza ve ekibine başarılar diliyor; yapılan anlaşmanın kulübümüz, camiamız ve şehrimiz adına hayırlı olmasını temenni ediyoruz. "